BAŞVURU İŞLEMLERİ
* e-Yaygın sayfasından başvurunun yapılması.
* Başvuruyu yapan kişinin, e-Yaygın sayfasını düzenli takip ederek başvurusunun onaylanıp onaylanmadığını kontrol etmesi
* İLK KEZ BAŞVURU YAPILIYORSA; Başvuru onaylandı ise aşağıdaki evraklarla birlikte bizzat Merkez Binaya gelinmesi
* YENİDEN KURS AÇILIYORSA; "Usta Öğretici Başvuru Formu" ve "Kursiyer Listesi" ile birlikte bizzat Merkez Binaya gelinmesi
ONAY İŞLEMİ YAPILDIKTAN SONRAKİ İŞLEMLER
1. Başvurusu onaylananların aşağıdaki evrakları eksiksiz tamamlayarak bizzat Merkez Müdürlüğümüze gelmesi gerekmektedir. Eksik evrağı olanların kursları açılmayacaktır.
TESLİM EDİLMESİ GEREKEN EVRAKLAR
a. Usta Öğretici Başvuru Formu (İNDİR)
(Kursun verileceği yer, kurs günleri ve saatleri mutlaka yazılmalı. Birden fazla yerde kurs verilecekse her yer için ayrı form hazırlanmalı)
b. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
c. Öğrenim Belgesi Fotokopisi
d. Oryantasyon Belgesi
e. Varsa Belge/ Sertifika Fotokopisi
f. Sabıka Sicil Kaydı
g. Sağlık Raporu
h. Çalışıyorsa Görev Yeri Belgesi (Derse girdiği günler, saatler ve toplam ders saati)
i. Askerlik Durum Belgesi
j. 1 Adet Resim (Son 6 ay içinde çelişmiş olmalı)
k. İBAN Numarası (Yapı Kredi Bankası Perşembepazarı Şubesi)
2. Evraklarla birlikte Kursiyer Listesi'nin teslim edilmesi (İNDİR)
(Liste kuruma teslim edildikten sonra, Excel formatında -format değiştirilmeden- mail olarak hembeyoglu@gmail.com adresine gönderilmesi gerekmektedir.)
3. Kurs işlemleri başlatıldıktan sonra 1 adet Yıllık Plan hazırlanıp Merkez Binamıza bizzat gelerek imzalatılması.
4. Kurs açılınca; e-Yaygın sayfasından Eğitici Görev Onayı'nın verilmesi
5. Müdürlüğümüzden Kurs Defteri’nin alınması.